مراسم روز جهانی کارگر و تجلیل از کارگران1402

مراسم روز جهانی کارگر و تجلیل از کارگران1402

به گزارش روابط عمومی مارال ،جشن بزرگ بزرگداشت هفته کارگر و تجلیل از کارگران هلدینگ مارال صنعت ارومیه برگزار شد.

محمد رضا رستمی مدیرعامل هلدینگ مارال صنعت ارومیه در این مراسم با بیان اینکه موفقیت امروز هلدینگ مارال صنعت را مدیون تلاش های شبانه روزی کارگران است گفت: زحماتی که شما کارگران در این مجموعه می کشید موجب موفقیت  و سرافرازی هلدینگ شده است.

وی افزود: امروز بسیار خرسند هستم که با شما جوانان عزیز افتخار همکاری دارم و امیدوارم روز بروز کارگران جدیدی  به جمع  شرکت افزوده شود.

جواد کرمی معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم با تبریک روز کارگر گفت: شما کارگران بازوان پرتوان تولید در کشور هستید.

کرمی افزود: صنعت و تولید استان مدیون تلاش های بی وقفه کارگران است.

معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی به برگزاری یک شنبه های تولید و بازدید از واحد های مشکل دار استان اشاره کرد و گفت: در یکسال گذشته ۱۴۰ واحد راکد تولیدی در استان به چرخه تولید بازگشته است.

وی با اشاره به اینکه جایگاه کار و کارگر در استان از مقام بالایی برخوردار است گفت: تمام تلاش ما برای به چرخه تولید برگرداندن واحد های تولیدی راکد در استان و فراهم آوری زمینه اشتغال برای جوانان است.

به گزارش روابط عمومی ،هلدینگ مارال صنعت ارومیه با نام تجاری مارال تریلر و محورسازان چی چست بزرگترین تولید کننده تریلر قطعات تریلر و ماشین آلات در کشور بوده که زمینه اشتغال یک هزار و ۵۰۰ کارگر را در مجموعه های خود فراهم کرده است.


گالری